søndag 7. mars 2010

KVINNEDAGEN(skrevet av Sarah)

Gratulera med dagen jenter,(litt tidlig ute.)
Bilde er 17 mai bilde av meg, som aktivt jobber for kvinnesaken kvar dag,  for ei firbeint "dame" med "gutte" samboere så må ein virkeleg vere på vakt og jobbe aktivt for saken, kvar dag,for ikkje å snakke om kvart minutt...
Eg er ganske tolerant og søt men det er grenser for kva ei dame kan tolerere, de er pågående, frekke, kjem tilogmed med uforskamma forslag..(meiner å ha høyrt at de får meir be"lønn"ing enn meg og)
Hmmm, merkeleg korleis tida står stille egentleg..2010 og eigaren min som har levd "litt" lengre enn meg har nevnt noko gonger til meg at eg må vere forsiktig, men ser nok dessverre at kvinnedagen fortsatt er nødvendig,kanskje endå meir no. Stå på jenter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar